Før kampen: Stavanger 2

Staal tar mandag turen til Stavanger og møter SIF 2 til kamp. Hjemmelaget  ligger på 10 plass og er allerede klar for 4 div. spill neste sesong. Det har vært en turbulent sesong for SIF noe 2-er laget har fått kjenne ettertrykkelig. Store pengeproblemer har ført til at mange spillere har forlatt klubben og 2erlaget har blitt ett rent juniorlag. Laget fikk kjørt seg skikkelig på Jørpeland og tapte hele 9-1. På hjemmebane har SIF2 prestert bedre å står med brukbare 5-3-3 og ett sterkt lag som Brodd klarte kun 2-2 på Siffen.

Staal fikk jo en ufrivillig pause etter at Nord ikke møtte til kamp sist så laget er veldig spillesugne nå. Hallgeir hadde 22 spillere på dagens trening og samtlige spillere er skadefri og veldig giret på å holde trykket oppe  i de siste kampene før opprykksfinalene.

Kampstart på Siffen er 1830.