Kronerulling for kunstgress (oppdateres)

Denne kronerullingen er helt frivillig og alle bidrag går direkte inn i kunstgress banen. Vi takker for alle bidrag og har full forståelse for at ikke alle som er utfordret vil eller kan bidra.

Utfordringer:

Kjell Inge Bjørheim kjøper 4 andeler og utfordrer oldboyslaget og Odd Terje Høllesli

Kenneth Jansen kjøper 4 andeler og utfordrer Børge Helland, Helge Skjellevik og  Torstein Bringsaker

John Nag kjøper 2 andeler og utfordrer Ragnar Haualand (som var tidlig ute og allerede har kjøpt)

Kjetil Olsen har kjøper 1 andel og utfordrer Johan Ferdig, Harald Rossa, Ottar Lea

Gunnar Sandal kjøper 1 andel og utfordrer Kjetil Olsen.

Ingar Bergeland har kjøpt 3 andeler og utfordret Ole Voll, Ingvar «Wenger» Haukelid, Siri Nag, Gunnar Fjelde

Henning Livastøl kjøper 5 andeler og utfordrer Gunnar Sandal, Børge Eie og Finn Harald Rygh

Kjartan T Aakre kjøper 2 andeler og utfordrer Stig Marthinussen (som allerede har kjøpt), Daniel Tungland å John Petter Nordbø.

Kåre Kvalvåg kjøper 3 andeler og utfordrer Børge Kvalvåg og Jens Bjørheim.

Oldboysspiller Børge Oanes har tatt utfordringen og kjøpt andeler. Utfordrer makker Gaute Ueland.

Torgeir Vathne, nok en Old-Boys spiller, har kjøpt andeler og utfordrer Jan Langeland og Kjell Inge Bjørheim.

En enkeltperson kjøper andeler for 10.000 kroner! Vedkommende kommer ikke med noen utfordringer, men det er det hittil største kjøpet og vel verd å nevne 🙂

Roy Helland har kjøpt 6 andeler og utfordrer Kenneth Jansen, Harald Helland og Merete Livastøl.

Stein-Erik Olsen kjøper andel og utforder Steinar Mathisen, Gudmund Sagård, Walter Jacobsen

Geir Aakre kjøper andel og utfordrer Trond Johansen og Kurt Hansen

Æresmedlem Kjell O Hansen kjøper 6 andeler og utfordrer alle besteforeldre!

Geir Hansen kjøper 2 andeler og utfordrer faren/æresmedlem Kjell O Hansen, nabo Knut Steinar Kvindesland og nabo Roy Helland.

Eirik Larsen kjøper 2 andeler og utfordrer Johnny Lodden, Helge Larsen, Jarl Larsen

Gunnvor Nordbø kjøper 2 andeler og utfordrer Oddbjørg Kleppa

Reidar Nordbø kjøper 2 andeler og utfordrer Sverre Brekke, Kåre Kvalvåg, Svein Brekke.

Christian Knapp har kjøpt 2 andeler og utforder Stein-Erik Olsen, Geir Aakre, Odd Ronny Asbjørnsen

Svein Larsen kjøper 4 andeler og utfordrer John Vadla, Paul Spørkel, Reidar Førland og Helge Rosså.

Strand Arbeiderparti v/Leif Nieuwejaar  kjøper 4 stk andeler i kunstgresset og utforder ALLE politiske partier i Strand til å gjøre det samme! Merk at også ordføreren har kjøpt 2 andeler i tillegg!

Tom Steinsvåg har kjøpt 2 andeler og utfordret Helge Steinsvåg, Helge Olsen og Magne Vathne

Jan Barka har kjøpt 2 andeler og utfordret Colin Adams, Jarle Seljeskog og Leif Petter Skår

Holger Austvoll har kjøpt 1 andel og utfordrer Berit Austvoll.

Fam. Åge Klausen har kjøpt 4 andeler og utfordrer Torgeir Watne,Kjell inge Bjørheim og resten av de som trener på Old boys treninga 🙂

Fam. Oddvar Barka har kjøpt 2 andeler og utfordrer Jan Barka, Mikal Vasstveit og Kristin Jøssang Kallesten

Roald Tvedt har kjøpt 2 andeler og utfordrer Gunnar Fjetland, Ole Johan Tvedt og nabolaget på Brauta.

Eivind Danielsen har kjøpt 2 andeler og uftfordret Geir Danielsen, Magnar Oanes og Jens K Rein

Erik Danielsen har kjøpt 2 andeler og utfordrer Einar Sandvik, John Nag og Hallgeir Gjerde.

Tor Inge Jøssang har kjøpt 4 andeler og utfordrer Geir Hansen, Ingar Bergeland og Ottar Ullestad.

Fam. Arne Alsvik har kjøpt 2 andeler og utfordrer Kristoffer Fjelde,Kjartan Aakre,Tom Steinsvåg

Fam. Ole Næss har kjøpt 6 andeler og utfordrer Bjørn Ove Hersdal, Pål Brekke og Knut Næss Sr

Gudmund Helland har kjøpt 2 andeler.

De som har tatt ballen:

Kjell Inge Bjørheim (4 andeler), Trond Johansen (1 andel), INGVAR «Wenger» HAUKELID (5 ANDELER), Kjetil Olsen (1 andel), Ingar Bergeland (3 andeler), Merethe/Henning Livastøl (5andeler), Leif Petter Skår (2 andeler), Børge Kvalvåg (1 andel), Harald Helland (2 andeler), Stein-Erik Olsen (1 andel), Tor Finn Fjelde tar utfordringen fra Kjell O Hansen, som utfordret alle besteforeldre, og kjøper 6 andeler. Geir Aakre (1 andel), Kjell O Hansen (6 andeler), Roy Helland(6 andeler), Knut Steinar Kvindesland (2 andeler),  Ottar Ullestad (2 andeler), Helge Steinsvåg (2 andeler), Tom Steinsvåg (2 andeler), Berit Austvoll (1 andel), Colin Adams (2 andeler), Jan Barka (2 andeler) Jarle Seljeskog (3 andeler), Mikal Vasstveit (1 andel), Geir Danielsen (4 andeler) og Jens Kristian Rein (4 andeler) har fulgt opp utfordringen.

Kjøp andeler her