Gi Staal en julegave

De aller fleste  Staal-folk kjenner til Grasrotandelen.  Gladmelding : Vi har allerede passert fjorårets inntektsbeløp! Vi nærmer oss 600 ”grasrotere” som støtter  Staal, og med en skikkelig vervekampanje resten av året blir det et flott sluttresultat!

Norsk Tipping melder at det fremdeles finnes svært mange tippere og Lotttospillere som ikke har tilknyttet seg lag/organisasjon, så potensialet er dermed stort. Vi ber nå samtlige ”staalarar” om å gjøre en ekstra innsats.

Vurdèr følgende: Greier jeg å skaffe en ny grasrotgiver til Staal?

Bruk den mest effektive vervemåten – nemlig ”munn til munn-metoden” – og snakk med venner, kjente, familiemedlemmer som besteforeldre, tanter og onkler osv. osv. Neste gang de tipper, spiller Lotto, Oddsen, automatterminal får du dem til å gi beskjed hos kommisjonæren om at de ønsker Idrettslaget Staal som grasrotmottaker. De som spiller via internett eller mobil, trenger Staals org.nr 985 336 911.

Husk å nevne at dette koster dem ikke en eneste krone. De 5% som Staal får, trekkes selvsagt ikke fra innsatsbeløp eller gevinstbeløp. Pengene kommer fra Norsk Tippings overskudd! Altså er dette et rent vinn – vinn – opplegg, og laget vårt kan få utrolig mye ”gratis-kroner”!

STÅ PÅ !