Staal-medlemmer inviteres til Viking-kamp!

Staal mottok i forrige uke (etter kampen mot Rosenborg) brev med følgende tekst fra Viking Fotball:

» Kjære alle i Staal Jørpeland, viking logo

Stavanger 08. mars 2016

Det var en glede å se Mathias Bringaker entre stadion søndag. Alle hans iherdige løpssteg var samtidig et steg på den lange veien et fotballiv kan bestå av.

De første viktige stegene langs denne stien gikk han selvfølgelig i Staal Jørpeland, med gode trenere og ledere gjennom mange år, noe han også selv er snar med å trekke fram.

I annerkjennelse og som en takk for dette, vil Viking gjerne invitere alle Staal Fotballs medlemmer til årets serieåpning, slik vi etter hvert vil gjøre også overfor andre klubber som våre yngre A-lagsspillere utspringer fra.

Søndag 20. mars kommer Sarpsborg 08 på besøk kl. 18.00. Da ville det gledet oss stort om en solid samling fra Staal Fotball var en del av begivenheten – og gjerne i klubbens antrekk, om dere ønsker det.

Hjertelig velkommen til premiere!

Med fotballhilsen

Eirik W. Henningsen, Kjell Jonevret og Bård Wiggen »

Vi takker Viking for et flott brev og håper mange Staal-medlemmer benytter seg av dette fine tilbudet. Klikk HER for å bestille billetter

OBSOBS: FRIST FOR BESTILLING ER SØNDAG KL. 10.00