FØR KAMPEN: Staal-Bryne 2, M 3. div

Sesongens første hjemmekamp for A-laget!

Staal-Bryne 2, M 3. div
Kl 18.45 mandag 4. mai

arnedalehaugNavn: Arne Dalehaug
Posisjon på banen: Angrep
Alder: 25
Bosted: Jørpeland
Sivilstand: Samboer
Yrke: HR-koordinator

Hattrick mot Hundvåg, og i tillegg ett annulert. Dette lover bra? Det var en kjekk start, det ja. Viktig å starte med en seier! Får vi bare håpe det fortsetter slik…

Beskriv motstanderen: Som et 2-er lag kan Bryne variere alt etter hvem de stiller med, men så tidlig i sesongen så er det typisk at de stiller med et sterkt lag. En blanding av unge, lovende spillere og spillere fra a-troppen som vil vise seg fram. Så blir nok en hard kamp.

Hvordan skal dere vinne kampen? Bygge på 2. omgangen fra Hundvåg kampen hvor vi klarte å få til spillet vårt med presise pasninger, tempo, bevegelse og være aggressive i presset. Banen er så som så, så blir nok viktig å være innstilt på litt «krig».

Hva er sesongens mål for deg personlig og for laget? Målet må være å kjempe i toppen, å bidra til dette. Så er det jo selvfølgelig alltid kjekt å score mest mulig mål også.

I hvilken divisjon spiller Staals A-lag om 5 år? Om 5 år er vi på øvre halvdel i 2. divisjon og på vei oppover:-)

Beskriv en perfekt vårdag? Det må være å sove frempå og våkne til sol og varmt vær. Spille tennis/volleyball, ta en runde golf, en god treningsøkt for så å avslutte med grilling eller en god film.

Hva gleder du deg til? Gleder meg til sol, sommer og ferie. Og en tur hjem til Luster, det kan forresten anbefales alle!

Hva vil du se mer av? Vil gjerne se flere trofeer havne på Old Trafford, og at trofeskapet i nabobyen Liverpool holder seg som i dag i mange år fremover!