Kjell Hansen æresmedlem

Kjell Hansen er utnevnt til æresmedlem av Staal Jørpeland IL. Ved det er han innlemmet i en liten og eksklusiv guppe.

– Nei, det kan ikke stemme. Jeg har aldri hatt de tunge vervene, jeg har alltid holdt meg i bakgrunnen, sa en beskjeden Kjell Hansen da formannen ringte og informerte ham om utnevnelsen. Slike utnevnelser skjer ikke ofte, og det er kun utnevnt ti æresmedlemmer i Staal.

Under A-lagets hjemmekamp mot Vardeneset fikk Kjell Hansen overrakt Staalblomsten – og Staalbrødet – for å markere utnevnelsen.

– Kjell har brukt fire tiår av sin tid og sine talenter på Staal. Han har vært aktivt involvert i blant annet friidretten, fotballen og sist med utgivelsen av Staalboka «Staal i bein og armar». I motsetning til de fleste, har Kjell fortsatt arbeidet for Staal etter at hans egne barn avsluttet sin aktive karrierer i klubben.

Det har vært mange tilbakemeldinger på utnevnelsen i etterkant – alle utelukkende positive.