Stortap for b-laget

Staals rekrutter gjestet Voll på Jæren mandag kveld. Det endte 6-1 til hjemmelaget. Selv om resultatet er noe flatterende, spilte gjestene langt under pari.

Ved pause var stillingen 1-0 til Voll, og det er først og fremst de første 5-10 minuttene av andre omgang som var helsvarte for Staal sin del. En kollektiv svikt defensivt tillot vertene å sette fire raske mål bak keeper Ronny Fjermestad. Resten av omgangen var forsåvidt mer positiv. Det var fullt fortjent når Lars Edvard Danielsen reduserte til 5-1. Det siste målet i kampen kom på kontring etter en god Staal-sjanse.

Kampen er det vel egentlig bare å glemme, og se framover mot neste kamp. Den kommer allerede på fredag. Da gjester Vigrestad Jørpeland stadion.

Staal stilte følgende lag:

Ronny Fjermestad

Sander Nag – John Petter Nordbø (k) – Vetle Bjørlo Kallesten – Petter Seljeskog

Jørgen Sandvik – Daniel Hølleslid – Pål Fjelde – Kjell-Harald Dalehaug

Lars Edvard Danielsen – Sondre Strømnæss

Innbyttere: Jesper Holta, Israel Toco, Sindre Loug.