Spennende initiativ på sponsorfronten

FRA ÅRSRAPPORT 2008: Høsten 2008 started det opp en nytt initiativ på sponsorfronten. Nye resurspersoner ble rekruttert inn i sponsorgruppa. Spesielt nevnes at Staal fikk med Birger Wersland som inspirator og profesjonell veileder. Dette har vist seg å være en stor suksess. Birger har utvidet horisonten til å fokusere på at Staal nå er Ryfylkeklubben.

Sponsorgruppen ledes av Helge Malmberg og rapporterer direkte til hovedstyret. Idrettslaget har store forhåpninger til dette arbeidet og budsjettet for 2009 gjenspeiler dette. Det er lagt opp til en dobling av sponsorinntektene sammenlignet med fjoråret.

Så langt ser dette ut til å være meget realistisk.  Vi ser derfor fram til 2009 sesongen med stor entusiasme.