Grasrotandelen

Hvem fikk fra Grasrotandelen

Som spiller hos Norsk Tipping kan du bestemme at Staal skal motta inntil 7% av innsatsen din.

Denne såkalte ”Grasrotandelen” går ikke ut over innsatsen eller premien din. Premien din blir akkurat like stor. Det har ingenting å si om du taper eller vinner på spillet ditt. Du blir heller ikke belastet for å være grasrotgiver. Har du for eksempel spilt for 100 kroner på Lotto, gir Norsk Tipping sju kroner direkte til den mottakeren du har plukket ut. Grasrotandelen gjelder for alle spill hos Norsk Tipping, bortsett fra fysiske flax-lodd og Belago i bingohaller.

Slik kan du gi din grasrotandel til Staal:

• Gi beskjed at du vil velge Staal Jørpeland IL som din grasrotmottaker når du leverer kuponger hos kommisjonæren. Du kan oppgi vårt organisasjonsnummer 985336911.

• Eller: Legg til Staal Jørpeland IL ved å gå inn på denne linken: https://www.norsk-tipping.no/grasrotandelen#search=985336911

• Eller: Når du er inne på Norsk Tipping sin app, klikker du på «Grasrotandelen» og søker etter Staal Jørpeland IL eller etter org.nr: 985336911

Staal oppfordrer alle medlemmer til å aktivere klubben som grasrotmottaker! Få gjerne venner, familie og andre kjente til å gjøre det samme!