2. divisjon bør være målet

Det mener over halvparten av de som hittil har stemt i fotballwebbens uformelle måling.  Over tredelen mener at Adecco-ligaen bør være målet.

Slik ser svarene ut.

Målsetting

HER KAN DU AVGI STEMME