Staal Jr.- Mil A 2-2

Staal sitt unge jrlag spilte mandag kveld 2-2 mot alaget til MIL. MIL som har ett klart mål om opprykk denne sesongen stilte med ett veldig rutinert mannskap og ga debuter til de tidligere staalerene Andres Jøssang og Tomas Fjelde mens Sveinung Dyrdal var tilbake mellom stengene for Reimund Voll sitt mannskap.

Tor Olav Aakre

Trener Jostein Fundingsland sa seg sånn noenlunde fornøyd med kampen etter kampslutt og følte laget var bra i rute. Mest fornøyd var han med den defensive tryggheten, MIL skapte mer eller mindre kun sjanser på dødball og at laget kondisjonsmessig ser bra ut. Begge Staal sine mål ble satt inn av Tor Olav Aakre. Det første på en flott gjennomløping etter fint spill og det andre på straffe. Begge Mil sine mål ble scoret av Rune Harestad. Staals bestemann var førsteårsjunioren Håvard Barkved. Juniorlaget fortsetter oppkjøringen borte mot Ålgård på fredag.