Hockeysifre mot Orre

Sander Nag var tilbake med et innhopp etter et langt skadeavbrekk.

B-laget fortsatte den fine høstformen og vant 7-3 mot Orre mandag kveld. Staals mål ble scoret av Lars Edvard Danielsen 3, Kristoffer Ramsland 2, Trond Rossemyr og Pål Fjelde.

Selv om værgudene hadde sørget for enorme nedbørsmengder den siste uka før kamp, var banen på Orre overraskende fin. Det var likevel et tungt underlag som møtte Staal-rekruttene.

Som så mange ganger før denne sesongen, viste det seg at motstanderne slet med å henge med når Staal fikk tempo på ballen. Med til tider feiende flott angrepsfotball viste det unge Staal-laget at det var stor forskjell på lagene.

Orre kom likevel tilbake etter at Staal tok ledelsen 2-0. Utover i andre omgang tok imidlertid Staal kontrollen, og det var liten tvil om hvem som skulle ta de tre poengene. Dagens mann var Lars Edvard Danielsen med hattrick, to straffemål og en flott heading på corner.

Med dagens resultat har Staal vunnet tre av de siste fire kampene. Neste test for rekruttene kommer førstkommende mandag, med hjemmekamp mot serieleder Rosseland.

Staals lag:

Ole Vegard Tveita