Seier 2-1 over Viking

J16 fikk en herlig arbeidsseier over Viking på Jørpeland Kunstgress i kveld. Etter en rotete 1. omgang hvor jentene ble lokket til å være med på Vikings kick and run stil, hevet jentene seg mesterlig i 2. omgang og snudde 0-1 til pause, til 2-1 til slutt. Innsatsen var som vanlig på topp, og kampen var preget av hard jobbing og mange dueller. Det første målet ble satt inn av Miriam etter klabb og babb i feltet etter en corner, mens 2-1 målet var et stjerneskudd fra 20 meter limt i vinkelen av Agathe. Da står vi med 2-2-3 etter 7 kamper og har kun en bortekamp mot Eiger igjen. Vi er fornøyd med sesongen, og er imponert av jentene som hevder seg såpass bra i Eliten, med kun to 16 åringer på laget. Vi gleder oss allerede til neste sesong 🙂 Nå gjelder det bare for A-laget å kopiere resultatet mot Viking 2, så blir det 2. divisjon på oss neste år. Lykke til!!