Nye grasrotgivere i 2012!

Som kjent fikk Staal i 2011 ca kr 306 000 i «gratis-inntekt» fra våre positive grasrotgivere, noe som betyr mye for lagets drift. Utrolig nok – dette har ikke kostet giverne en eneste krone!

Sist høst hadde vi her på websiden et par ganger en liten info-tekst om denne glimrende ordningen, og hver gang meldte det seg nye «grasrotere». I 2012 har vi allerede skaffet oss fire nye, og vi nærmer oss 600 stk.!

Målet må alltid være å få flere grasrotgivere.  Norsk Tipping melder at det fremdeles finnes svært mange tippere og Lotttospillere som ikke har tilknyttet seg lag/organisasjon, så potensialet er dermed stort.

Vi håper hver enkelt Staal-medlem nå er motivert for å nytte enhver mulighet til å verve nye.

Greier DU å skaffe en ny grasrotgiver til Staal?

Bruk den mest effektive vervemåten – nemlig ”munn til munn-metoden” – og snakk med venner, arbeidskamerater, familiemedlemmer som besteforeldre, tanter og onkler osv. osv. Neste gang de tipper, spiller Lotto, Oddsen, automatterminal får du dem til å gi beskjed hos kommisjonæren om at de ønsker Idrettslaget Staal som grasrotmottaker. De som spiller via internett eller mobil, trenger Staals org.nr 985 336 911. NB! Kjenner du noen som nylig har fylt 18 år, og dermed vil skaffe seg spillekort, informerer du dem om grasrotandelen. Husk å nevne at dette koster dem ikke en eneste krone.