Sandnes Sparebank Cup – Jenter 13 / 2000

I tillegg til jenter 14, med glimrende finaleseier, og jenter 15 har også Staal sine jenter 13/2000 i helgen deltatt i Sandnes Sparebank Cup.

Jenter 2000 har deltatt med 2 lag i cupen. Innledende runder ble spilt torsdag og fredag med totalt 4 seire, en uavgjort og ett tap som resultat. Begge lag gikk videre til A sluttspillet. Staal 1 som puljevinner, og Staal 2 som nr. 2 i sin pulje.

Sluttspillet søndag startet med 1/8 dels finale for begge lag. Motstandere var Bryne 2 og KFUM. Begge lag gikk enkelt videre til kvartfinale.

I kvartfinalen ble Staal 1 utslått av Sola 1,mens Staal 2 beseiret SIF. Semifinalemotstander for Staal 2 var Flaktveit. Dette endte også med grei seier.

I finalen ble også Sola 1 for sterke for Staal 2, og laget endte på andreplass i turneringen.

clip_image002

Staal Jenter 2000 sine 2 lag som i helgen har deltatt i Sandnes Sparebank Cup med veldig bra resultat. Begge lag i A sluttspillet med kvartfinale og finaleplass