Vinnere i Scoringsklubben 2014

Staals populære scoringsklubb har også denne sesongen hatt meget stor oppslutning. Medlemmene betaler et visst beløp for hvert Staal-mål, noe som medfører en betydelig inntekt til klubben! Medlemmene går gratis inn på A-lagets seriekamper, og på hver hjemmekamp trekkes det ut en vinner som får et gavekort – kr 500 – i Ryfylkebyen Jørpeland.

Årets gavekortvinnere i Scoringsklubben:
Idar Nordbø – Odd Einar Tveit – Signe Larsen – Berit Austvoll – Helga Nag – Jan Arild Eie – Eirik Jøssang – Ole Grødem – Øyvind Næss – Oddvar Østrem – Johan Braseth – Ingeborg Tungland – Tina Kyrkjeeide.

Hovedpremien – gavekort kr 4 000 – ble trukket i pausen i kampen Staal – Vaulen lørdag 25.oktober og vinneren ble Odd William Bøe.

Staal takker alle som har deltatt og håper samtlige vil melde seg på også neste sesong!

Heia Staal!