Kurt Hegre med keepertrening 27.11

keepertrenere

Sesongevaluering 2009 blant laglederne viser at flertallet mener det trengs keepertrenere i Staal. Nå har vi sjans til å gjøre noe med det!!!

HER KAN DU SVARE PÅ UNDERSØKELSEN

Kretsen skal ha et opplegg for keepertrening rundt satelittene Viking driver i regionene.

Kurt Hegre kommer til Ryfylkehallen fredag 27.11.09 kl. 15.30.

Han vil da kjøre gjennom keeperøvelser for målvaktene i Ryfylkesatelitten. Trenere i Ryfylke inviteres spesielt til denne samlingen for å få impulser til keepertrening i klubbene.

I de fleste lag blir målvaktene forsømt, og vi får her en god mulighet til å få et nyttig påfyll.

Kurt Hegre er distriktets mest rutinerte keepertrener med mange års erfaring fra bl.a. Viking og aldersbestemte landslag. For tiden har han ansvaret for målvaktene på Brynes A-lag.

Kurt Hegre kan også melde om at det i høst vil bli arrangert keepertrenerkurs. Derer bør merke dere følgende datoer:

Mandag 2. november: Keepertrening i barnefotballen (opp til 12 år)

Mandag 23. november: Keepertrening i ungdomsfotballen (13 – 16 år)

Vi kommer nærmere tilbake til disse samlingene som vil bli avholdt i Stavanger-området.

Klubbene bes om å videreformidle dette til alle klubbens trenere og oppmenn.

Mvh

Jostein