Grasrotandelen – viktig for Staal

binary

Støtt Staal via Norsk Tipping

Fra 1. mars 2009 kan du som spiller hos Norsk Tipping bestemme at Staal skal motta inntil fem prosent av innsatsen din.

Denne såkalte ”Grasrotandelen” går ikke ut over innsatsen eller premien din. Premien din blir akkurat like stor. Det har ingenting å si om du taper eller vinner på spillet ditt. Du blir heller ikke belastet for å være grasrotgiver. Har du for eksempel spilt for 100 kroner på Lotto, gir Norsk Tipping fem kroner direkte til den mottakeren du har plukket ut. Grasrotandelen gjelder alle spill hos Norsk Tipping, med unntak av Flax og Extra.

Fra og med 1. mars gjør du det på én av disse tre måtene:

• Direkte i tippedisken hos kommisjonæren, på internett, på mobilen og på spilleterminalene. Søk opp Staal som mottakeren du vil støtte, og aktivér klubben som grasrotmottaker.

• Eller: Oppgi vårt organisasjonsnummer 985336911 – hos kommisjonæren, eller tast det inn hvis du spiller elektronisk.

• Eller: Søk fram Staal på www.norsk-tipping.no. Der skriver du ut en egen blankett med strekkode på. Denne tar du så med deg til en kommisjonær for registrering, og dermed sørger du for at det drypper litt på klubben din hver gang du leverer en Lotto-kupong eller et annet spill hos Norsk Tipping.

Staal oppfordrer alle medlemmer til å aktivere klubben som grasrotmottaker! Få gjerne venner, familie og andre kjente til å gjøre det samme!

Styret planlegger flere framstøt for å få strandbuer til å registere Staal. Planen er at det skal sendes ut skriv til medlemmene, annonseres i Strandbuen, samt holdes stands i sentrum med unger i Staal-drakter utenfor kommisjonærene.

1 hendelser på “Grasrotandelen – viktig for Staal”

1. Tilbakeping: Grasrotandelen - viktig for klubben « Staal Jørpeland - Håndball