Til minne om Kjell Åge Hauge

kjell-age-haugeDet var med stor sorg vi mottok meldingen om den tragiske bortgangen til 21 år gamle Kjell Åge Hauge lørdag 11. april. En livsglad og aktiv gutt i sin beste alder måtte gi tapt etter skadene han pådro seg i en motorsykkelulykke.

Kjell Åge var aktiv Staal-spiller fra miniavdelingen via ungdomsavdelingen til juniorlaget som hevdet seg godt i 1. divisjon. 2007-sesongen fikk han sitt gjennombrudd på A-laget og var en av lagets beste spillere. Hans største øyeblikk som fotballspiller var nok likevel seieren i Norway Cup som 16-åring. I finalen ble han også kåret til banens beste spiller.

I 2008 tok han seg en pause fra fotballen, men fikk i vinter lysten tilbake og var nå klar til å spille for MIL under sin tidligere trener gjennom flere sesonger, Raymond Voll.

Mange av dagens A-lags spillere har i flere år spilt sammen med Kjell Åge og derfor har ukens treninger/samlinger vært en god samlingsplass i en vond tid.

Selv om dette har preget mange i fotballklubben Staal på en smertelig måte, går vår dypeste medfølelse først og fremst til hans foreldre og brødre som har mistet sin kjære sønn og snille bror.

Fotballstyret – Staal Jørpeland IL

1 hendelser på “Til minne om Kjell Åge Hauge”