Staal Jørpeland Jr – Sandnes Ulf Jr. 0-0

Etter en lang sesongoppkjøring fikk Staal Jørpeland Junior onsdag besøk av Ulf Sandnes Junior. Kampen var preget av stolpeskudd og flere gode sjanser fra begge lag. Selv om resultattavla viste 0-0 etter kampslutt, var det god underholdning i følge de omtrent seksti oppmøtte i finværet på Jørpeland.

Det unge Staal laget gikk offensivt ut fra start og presset Sandnes Ulf i store deler av første omgang. Laget var svært nær ved å gå opp i 1-0 ledelse da Sondre Stømnæss sparket ballen i treverket etter fire minutters spill. Syv minutter før slutt ble Staal idømt straffespark, men Sandnes Ulf maktet ikke å score og ballen gikk stolpe ut. Begge lag tar dermed med seg et poeng videre i serien. En godkjent start av Staal Jørpeland Junior.

Stian Bokn

1 hendelser på “Staal Jørpeland Jr – Sandnes Ulf Jr. 0-0”

1. føle me og sko hatt ein spelarbørs!!!! bare sånn for å gjer d ennå litt bedre, så kan vel d ver et ok forslag?