1 hendelser på “G16 ute av Dana Cup”

  1. Kan jo ikkje vinna alle kampar men….. å så Vidar fra Stavanger då;-)
    God innsats fra Staal lar seg hørra. Gratulera med god reklame te dokk alle i Danmark.

Stengt for kommentarer.