Staal Jørpeland vs Viking FK Lørdag 26.mars kl. 13.00

Etter knapt et døgn har facebook gruppa hvor det annonseres for Staal Jørpeland mot Viking lørdag 26.mars fått omlag 120 påmeldte deltakere. Du finne gruppa her

Viking legger årets siste treningskamp til Strandalandet. Er det for å pleie sårene etter Tommy Høylands opptreden i opprykkampen på Viking Stadion i fjor eller faller det naturlig for Åge å ta siste oppkjøring mot Staal ?
Det ventes mye folk på stadion denne lørdagen og det jobbes med arrangementet. Vi vil bla. tilby gratis transport av gamle med behov til og fra kampen.

Det blir kampstart kl.13.00 Lørdag 26.mars 2011
Parkering ved Strandahallen og Jørpeland Ungdomsskole
Kiosksalg ved Staaltun og mobile selgere/ loddsalg
Alle inntekter under kampen går til sluttfinansiering av nytt kunstgress på grusbanen. Igangsettelse av prosjektet betinges av at vi greier å skaffe kapital. Av den grunn har vi besluttet å ta følgende priser:
Inngang voksen >16år=100Kr
Inngang barn      <16år= 50kr
Familie                              =200kr
Bli med å støtt Staal Jørpeland IL med ny kunsgressbane og møt opp!!

Sett av dagen og gjør klar til «vårens vakreste» på kunstgresset før serieåpningen mot Brann 2 samme sted 11.april kl.19

Husk at er du med i scoringsklubben så har du også sesongkort for ALLE hjemmekamper i serien. Tegn medlemskap her

Du kan også støtte laget ved å gi ditt bidrag via grasrotandelen, husk dette neste gang du leverer dine spill hos kommisjonæren