Seier for Gutter 14

G14 hadde besøk av SIF 2 hjemme i Strandahallen torsdag 17.november.Med to syke på laget var vi nødt til å hente inn forsterkninger fra G13, Gabriel, Tore og Vebjørn var med.

Med to tap mot SIF 2 i fjor var vi veldig spente på hvordan det skulle gå, og egentlig litt klar for å ta revansj. Det ble en kjekk kamp, hvor alle guttene jobbet godt sammen både i forsvar og angrep. Guttene og damene på sidelinja koste seg verre. Med flotte innspill, overganger, vårløker og innøvde frikast, som gikk i mål, var det kjempe kjekt å sitte på sidelinja og nyte! Guttene hadde til og med en kjempe fin heiagjeng på sidelinja.:-) Gabriel spilte som en gud i mål!, og sammen med de andre guttene på laget gikk de av banen med 17-11 seier! Gratla gutter!

Med på laget i dag; Bjarne Jørgen (6) Vegard (6) Tobias L (2) Tobias B (1) Kristoffer K (1) Tore (1) Simen, Haakon og Vebjørn.

Neste kamp er lørdag 26.november hjemme i Strandahallen kl 13 mot Viking 3.

Heidi og Hilde