Seier 2-1 over Haugar

Damene beseiret i dag et godt Haugarlag 2-1 hjemme på kunstgresset. I strålende vær, og med ca. 100 på tribunen ble det en fartsfylt og god fotballkamp. Som mot Klepp gikk vi ut i 100 med høyt press, og vi ble belønnet allerede etter et par minutter, da Berit kontrollert satte inn 1-0. Presset fortsatte utover i omgangen, men med noe lavere intensitet etter 20-25 min. Haugar var farlige på død baller, og fikk utlignet på en corner ca. midtveis i omgangen, og det stod 1-1 til pause. Etter pause la vi oss noe lavere, og Haugar fikk slått en del i bakrom, uten at det ble de helt store sjansene. Vi fortsatte å produsere målsjanser, og fikk det forløsende målet 5 minutter før slutt, da Malin endelig fikk hull på byllen, etter flott kombinasjonsspill. En god arbeidsseier på en middels god dag, og det ser ut som om vi skal bite godt i fra oss i denne divisjonen også. Andrelaget spiller kamp på onsdag borte mot Hana, mens A-laget kan finspisse formen inn mot seriestarten hjemme mot Arna-Bjørnar 2 neste søndag.

Laget: (4-4-2): Astri Koll-Frafjord – Tina Andersen (Charlotte Aakre 46) Elin Norland, Marte Danielsen, Ida Nag – Agathe Malmberg, Amanda S. Wilson (Tove Tuntland 68), Berit I. Austvoll, Kristrun Gudnadottir – Malin Lundmann, Karina Fjelde (Birte H. Svines 46)

1 hendelser på “Seier 2-1 over Haugar”

1. Hvorfor fjernes kommentarer? Det må da være mulig å kommentere her uten at man blir sensurert. At en påpeker at står det same i hver eneste kampreferat fra damelaget bør ikke være grunn til å fjerne et innlegg…