Våre sponsorer (test !!!) 2 kommentarer / Sponsorer / Av Tor Inge Jossang [rockyou id=132209925&w=720&h=80]
vetch123 5. februar 2009 kl. 22:02 Kult, dette er bra, vil tro kvaliteten på logoene betyr en del for at dette skal være bra.
toringe 5. februar 2009 kl. 22:22 jepp, kvaliteten må være topp. Dette er bare en test med filer på 2 kb eller noe inkjevetta. Det er bare å prøve selv. http://www.rockyou.com/ Trenger koden for wordpress hvis du lager noe som skal publiseres.
Kult, dette er bra, vil tro kvaliteten på logoene betyr en del for at dette skal være bra.
jepp, kvaliteten må være topp. Dette er bare en test med filer på 2 kb eller noe inkjevetta. Det er bare å prøve selv. http://www.rockyou.com/
Trenger koden for wordpress hvis du lager noe som skal publiseres.