Kvalifiseringskamp Eid – Staal søndag kl. 12.00

Søndag spiller Staals gode damelag kvalifiseringskamp for opprykk til 2. div. mot Eid IL. Vi håper at den 10 – 12 timers lange bussturen til Nordfjordeid ikke ødelegger «Staal-formen» og at laget vårt vinner!
Det er stor interesse for kampen i distriktet, og Eids naboklubb – Haugen IL , som for øvrig har en meget bra og daglig oppdatert webside – har laget en spesiell og morsom

Tippekonkurranse EID – STAAL JØRPELAND
Konkurransen har sju spørsmål: 1) Hvem vinner? 2) Antall Eid-mål? 3) Staal-mål? 4) Straffespark –ja/nei 5) Gule kort? 6) Første målscorer fra Staal? (Alternativ er Berit, Birte, Amanda, Karina, Trine, Andre) 7) Når kommer første målet?
Selv om premien ikke er så stor (Flaxlodd), oppfordrer vi alle Staal-patrioter til å delta.
Gå inn på www.haugenfotball.no <http://www.haugenfotball.no> – hovedsiden og fyll ut med riktige svar, dvs. Staal-seier etc. etc.!!! Siste innleveringsfrist: 15 minutt før kampstart.

LYKKE TIL MED KAMPEN!!! (Og med tippekonkurransen!)