Informasjonsmøte om Staal Jørpeland

Alle foreldre inviteres til informasjonsmøte om Staal Jørpeland torsdag 26.02 kl. 18.00 i Staaltun (Resahaugvegen 12). Antatt varighet 1,5 time.

På møtet vil vi fortelle om hvilke tilbud deres barn kan delta på og hvordan klubben drives. Formålet med møtet er at dere skal få informasjon og svar på spørsmål for å finne ut om dere vil melde deres barn inn som medlem i Staal Jørpeland.

Møtet er derfor i utgangspunktet for de som har barn som fyller 6 år i 2015 og kan melde seg inn i klubben i år. Kaller også inn foresatte til de som er ett år eldre, siden det ikke var lignende informasjonsmøte i fjor.

Mange foresatte har eldre barn som allerede er medlem i Staal. Det kan være informativt for dere å delta på møtet også.

Følgende vil være representert på møtet: Formann i Staal, representant for fotballgruppen, håndballgruppen, friidrettsgruppen og handicapgruppen.

Vel møtt