Før kampen RIL – Staal

Fredag kl 1800 er det klart for ny seriekamp. Denne gang er det Randaberg som står på motsatt banehalvdel. En meget tøff bortekamp.

Ranaberg har et godt lag på øvre halvdel, med veldig mange gode enkeltspillere som har spilt på høyere nivå. I serieåpningen vant Staal knepent 1-0, men Randaberg har forsterket laget siden den gang.

Begge lag kommer fra uavgjort i forrige serierunde.

For Staal sin del er vi inne i en litt frustrende periode. Prestasjonen har, med unntak av Klepp kampen, vært gode i det siste. Laget er i fin utvikling. Dessverre har vi rotet bort unødvendige poeng i sluttminuttene.

Vi må bli bedre i de avgjørende situsjonene.

Samtidig er vi trygge på at om prestasjonene, og lagets utvikling fortsetter, så vil 3 poengerne komme.

Fredagens kamp blir en virkelig test i så måte, i en av årets tøffeste bortekamper.

For Staal er Stian Nag skadet og uaktuell. Øyvind Hompland må stå over grunnet 3 gule kort. Ellers er gjengen klar til å gi alt i kampen om 3 poeng.

Heia Staal